İthalat Hizmetlerimiz

İTHALAT HİZMETLERİMİZ

  • İthal edilecek eşyaların İthalat mevzuatı çerçevesinde gerekli çalışmaların yapılması .
  • Dahilde İşleme Rejimi Uygulamaları yapılması.
  • Ordino Alımı .
  • Siparişten itibaren eşya takibi yapılması.
  • İthal ürünler ile ilgili G.T.İ.P.( Gümrük Tarife İstatistik Pozisyonu ) Tespiti yapılması.
  • Nakliyeci Firmalardan Vesaik evrak takibi yapılması.
  • Tse, Dts, Gözetim belgesi, vb evrakların ilgili bakanlıklardan temini ve takibi yapılması.
  • Vesaik evrakların tasnifi ve ilgili birimlere teslimi yapılması.
  • İthal ürünler ile ilgili Küşat , eksiklik noksanlık ve hasar tutanaklarının düzenlenmesi ve takibi yapılması.
  • İthal eşyalarına ait yapılması gereken muayene ve takibi yapılması.
  • İthal eşyalarına ait yatırılması gereken vergi ve teminatların ödenmesi, takibi yapılması.
  • İthal edilmiş eşyaların belirtilen adreslere teslimi ve takibi yapılması.
  • İthal edilmiş ürünlerin ilgili vesaiklerin hazırlanarak tasnif ve İthalatçı firmaya teslim edilmesi.
  • Tekstil Ürünleri için Kayıt Belgesi başvurusu ve alımı

İTHALAT  İŞLEMLERİ İÇİN GEREKLİ EVRAKLAR

  • İthal eşyaya ait orijinal fatura (INVOICE)
  • İthal eşyaya ait gümrük kıymet bildirim formu(Tarafımızca hazırlanır)
  • Sigorta poliçesi (İşlem FOB,EXW,CPT veya CF ise)
  • Navlun Faturası
  • Peşin Ödemelerde Banka transfer dekontu ,Mal Mukabili ödemelerde KKDF Dekontu
  • Ordino
  • Konişmento
  • Çeki listesi
  • Sanayici Taahhütname,Bakım Onarım Belgesi (Özel Evrak Gerektiren Mallarda)
  • A.B. ülkelerinden ithal edilecek mallardan ATR; EFTA üyesi ülkelerden EUR.1 belgesi